www.svedsketanky.cz http://11.35www.svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Švédské tanky a E85. http://11.35www.svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=68&t=1687 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | gondis [ čtv 01. zář 2011 7:34:01 ] |
Předmět příspěvku: | Švédské tanky a E85. |
Ahoj, bylo to tu 1000x, ale má s tím někdo zkušenosti? Zajímá mě někdo, kdo má v autě konverzní jednotku. Práskněte ho, dáme mu výslech V Rusku se dá koupit tato jednotka za cca 80€ plus teda CLO a ke všemu je nelegální, ale to mi nějak nevadí. |
Autor: | Peťo [ čtv 01. zář 2011 8:51:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
preco je nelegalna? na prestavbu na E85 musi byt povolenie? |
Autor: | gondis [ čtv 01. zář 2011 9:06:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Peťo, v ČR není homologovaná, a co nemá razítko je prostě nelegální. Tak mi bylo sděleno. Víc nevím a ani mě to netrápí |
Autor: | Peťo [ čtv 01. zář 2011 9:54:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
v SR E85 neexistuje u Vas ano, prestavba na E85 musi byt ako na LPG zapisana v TP? |
Autor: | gondis [ čtv 01. zář 2011 10:02:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Není to složitá přestavba. Ta jednotka se připojí na baterii a pak na konektory od vstřikovačů. Podle signálu z Lambdy pozná na co jedeš a upravuje množství paliva.. Třeba tady Výhoda je v nižší ceně paliva. U nás to dělá asi 6Kč/l Jo, teď mě napadá, jak pozná co říká lambda, když na ní není připojená... Ale to je detail Pokud ti jí autorizovaný servis napíše jako legální do TP, pak máš u nás jednu jedinou výhodu, že při přepisu neplatíš ekodaň. A na to jim sere pes. |
Autor: | gondis [ pon 05. zář 2011 10:39:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Přidávám vlákno kde se také o tom baví, ale upozorňuju, že je to bez konverzních kitů na vstřikovačích.. |
Autor: | dan2 [ pon 05. zář 2011 12:08:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
zminujou nizsi zivotnost palivoveho cerpadla v nadrzi. mate o tom nekdo nejaky podrobnejsi info? jaka je ta snizena zivotnost? od jakyho pomeru N95:E85 se to cerpadlo nici? pri cene cerpadla a jakesi jistote ze pujde do haje pri jizde na smes e85 a n95 kdy usetrim mozna 0.3kc/km se to jevi jako ekonomicky nemyslne. btw jaka je "bezna" zivotnost palivovyho cerpadla? me nastesti nikdy nepostihla jeho vymena tak nevim jestli je to 100, 200, 300,...tkm |
Autor: | doktor [ úte 06. zář 2011 19:52:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
moje teorie: Ta jednotka nemá výstup na lambda sondu. Lambda sonda informuje ŘJ auta o kvalitě spálené směsi a ta si poté upravuje výstup na vstřikovače (počítá s tím, že vstřikuje benzín). Konverzní jednotka snímá tyto data na vstřikovačích a bude je dále upravovat dle nějakých svých map (různé vstupní hodnoty + různé připočteny/odpočteny konstanty). Původní konektory z ŘJ totiž připojuješ na konverzní ŘJ E85 a z ní pak napojuješ vlastní konektory do vstřikovačů, takže ŘJ E85 jenom upravuje finální výstupní informaci a tím finální dávkování paliva. |
Autor: | dan2 [ úte 06. zář 2011 20:16:27 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
doktor ma pravdu, nema to vlastni vstup z lambdy. videl jsem nekde na netu zaznam z osciloskopu a ta jednotka jen pridava dalsi vstrik. bylo tam porovnani signalu co jde do vstrikovace primo z rj auta s tim co do nej pak jde z konverzni jednotky. rozdil byl jen v tom, ze original lezl jeden pulz, z jednotky lezly dva po sobe, druhy kratsi. zadny mapy ani inteligenci to v sobe nema, to by pak nemohlo byt univerzalni pro vsechny typy aut, obsahy atd. pro vicevalcove motory se koupi dve ctyrportove jednotky a z ty druhy se zapoji jen jeden port. jednotky nejsou mezi sebou nijak synchronizovane takze o nejakych mapach nebo inteligenci jednotky nemuze byt rec. zadna veda to nebude, jen nejakej logickej obvod, kterej bude pridavat vstrik. jedina vstupni informace, ktera do toho jde je pouze z rj auta a to delka vstriku. konverzni jednotka ji muze prodlouzit, zrusit nebo jinak nacasovat-zpozdit. nacasovani a zruseni je blbost, to by to nejelo. |
Autor: | dan2 [ úte 06. zář 2011 20:29:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
obrazek jsem behem 5ti minut nedohledal, vic casu tomu davat nebudu. tady je popis od us firmmy white lightning: HOW OUR E85 CONVERSION KITS WORK Become An E85 Kit Dealer A fuel injector has 12V + at all times when the vehicles ignition is turned on . The vehicles ECU (Electronic Control Module) then triggers ground pulse signals to actuate the internal magnetic coil which then lifts the internal pintle to be lifted of its seat allowing the pressurized fuel to spray into the intake chamber. When we attach the our device inline with the fuel injectors what we are actually doing is allowing the first ground signal from the E.C.M. to pass through the circuit board to the fuel injectors, then in micro-seconds we tag that signal and give an additional pulse. The amount of extra duty cycle or (fuel injector on time) that we give is controlled by the micro chip on the circuit board. The circuit board actually triggers an additional ground signal that then actuates the fuel injector a second time. The waveform pattern would look same only smaller than the original signal. An automotive Engineer would see two inductive fuel injector waveform spikes on an oscilloscope. Waveform A in the photo below would be the original wave form pattern the original stock E.C.M. and the second waveform pattern would be ground pulse generated by the White Lightning Flex Fuel Conversion System. Every OBD 2 computer has the ability to adjust for rich conditions created by our device when using gasoline. Waveform B in the Photo below is an original unmodified example of a fuel injector without a Conversion system installed. The second pulse would be a percentage of the first original signal. Our circuit board is essentially a ground signal generator triggered by the reference pulses from the ECU to the fuel injector. the samples of our circuit board are a 4 channel board with one ground pulse input from vehicles ECU and one ground pulse output to the fuel injector. Our power to the board is supplied by only one of the constant power wires to the first fuel injector. Our ground to the board is supplied from battery - cable or engine ground. when vehicles key is turned on, circuit board is supplied from our wiring harness. With power supplied to circuit board our "ground pulse generator" (Circuit Board) is now activated. The secondary Ground signal we give depends on the amount of increase that we selected from the potentiometer on the circuit board. Our potentiometer has markings of 0 - 10 this range in total would give us a maximum in full clock wise position of 27% increase of the original computer signal and a minimum of "0" or no additional signal in full counter clockwise position. |
Autor: | tomaspetru [ pát 23. zář 2011 16:01:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
K dotazu doktora na témapalivové čerpadlo pro E85. Já do toho dělám (Bosch) a zrovna pro Volvo. Životnost palivového čerpadla vbenzínu je od Volva poadovaná 200.000km, můe vydržet i 300.000km. Pokud máš v nádrži palivové čerpadlo na standard benzín a začneš tam lít E85, moc dlouho jezdit nebudeš. E85 totiž na sebe váže vodu a je agresivnější, proto vetšina dílů musí být nerezovýchči speciální povrchovku. Takže standard palivové čerpadlo ti vydrží vE85 tak max do 100.000km. Nevím přesně ale myslím, že cena čerpadla je tak 10-12.000Kč. Závěr: úplný nesmysl překopat auto na E85. |
Autor: | martinopel [ sob 24. zář 2011 7:04:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Osobně vidím větší smysl na přestavbu na LPG |
Autor: | Peťo [ sob 24. zář 2011 16:50:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Dakujem ze tu konecne niekto napisal pravdu o palivovej sustave a E85. LPG tiez nieje bez rizika ale Volvo bloky su relativne odolne voci LPG a LPG ma vlastny palivovy system.. Palivove cerpadlo nieje zrovna najlacnejsia zalezitost, ak by som chcel jazdit na E85 tak prestavba by bola hodne drahsia ako len len sustava vstrekovacov a nejakej elektroniky co ovlada davkovanie. V Skandinavskych krajinach kde sa lieh uz nejaky cas pouziva sa predavaju upravene cerpadla. Na SK E85 vzhladom k neexistujucej sieti cerpaciek nema zmysel. V CR ako to sledujem sa na tom len rozbiehate cca 2roky ak sa nemylim |
Autor: | doktor [ ned 25. zář 2011 19:50:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Autor: | yoby [ ned 25. zář 2011 20:09:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Autor: | Peťo [ ned 25. zář 2011 20:52:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Doktor nezabudni potom uviest ked ho budes predavat ze auto je v 100% stave a majitelovi do kufra nove cerpadlo Lebo ta prestavba na LPG je taka draha tak to treba dodrbat liehom...lebo neni na to mat tri auta a nemat na ich zakladnu prevadzku=ani na plnu nadrz |
Autor: | st_Andy [ ned 25. zář 2011 21:07:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Autor: | Peťo [ ned 25. zář 2011 21:41:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
Autor: | dan2 [ pon 26. zář 2011 9:22:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Švédské tanky a E85. |
ja bych zase nemaloval certa na zed s tou nebezpecnosti E85ky pro motor. inspekce motoru a palivove soustavy po najeti 105.000mil z 90% na E85. tj. asi 165.000km - http://www.youtube.com/watch?v=HuOs1yap8mU doporucuju cast ohledne kontroly palivoveho cerpadla. je potreba ale vzit v uvahu, ze tenhle rozbor si zrejme objednal nekdo, kdo ma zajem na prodeji E85ky, o 100%ni objektivnosti mam trochu pochyby. umim si realne predstavit, ze automobilky a zejmena ropne spolecnosti nemaji zajem na tom rict "klidne jezdete na E85, nicemu to nevadi". proto treba i ta "sarada" u volva se seznamem "nezbytnych" uprav pro FF motor. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |