www.svedsketanky.cz http://11.35www.svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Saab 900 Convertible http://11.35www.svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=56&t=753 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pedro5585 [ pon 15. bře 2010 8:54:35 ] |
Předmět příspěvku: | Saab 900 Convertible |
Ahojte, poskulujem po jednom Saabe 900 Convertible, r.v. 1996, motorizacia 2,0L Turbo, 185hp, mate niekto skusenost s tymto motorom? Je to saabovsky motor alebo GM produkcia? Predpokladam, ze 2,3L a V6 su z Opel aut, ale tento 2,0L turbo by nemusel Naco si davat pozor, co pozriet pri obhliadke? Dik za vsetky rady! |
Autor: | Johnny.B [ pon 15. bře 2010 14:23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Pravděpodobně jde o b204. Je to novější verze legendární b202;) Co se tý če změn, má odlehčený blok a 2 vyvažovací hřídele. Celkově je to dobrý motor, při slušné údržbě a zacházení bude dlouho sloužit. Netrpí na problémy s mazáním jako motory v 9-5 Více informací najdeš v tomhle článku http://saabinfo.net/index.php?option=co ... 7&Itemid=1 Motor 2,3 a 2,0 jsou od SAABu, Koncovka "K" "L" "i" značí konfiguraci motoru. Obecně "L" je turbo, "R" je turbo s vyšším výkonem například ve verzích aero a "i" je atmosférický motor. Značení motorů je následující, b202 - b-značí benzinový motor, 20 značí obsah 2,0 l, 2 je součet vačkových a vyvažovacích hřídelí. Takže třeba b234L je benzinový motor s obsahem 2,3 l, má 2 vačkové a 2 vyvažovací hřídele, turbo se standartním výkonem. Tak snad jsem to napsal alespon trochu srozumitelně. Pokud tě zajímá něco víc tak se ptej, večer budu mít na psaní více času Jinak motor 3,0 v6 je převzatý z Opelu, dával se do zvláštní verze 9000. Nikdo ho moc nezná, při problémech se špatně hledá pomoc, rady většinou najdeš na Opel fórech. Nedoporučuji, a pokud vím do 900NG se nedával. |
Autor: | pedro5585 [ pon 15. bře 2010 15:40:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Dakujem velmi pekne za odpoved, detailne a presne info vzdy pomozu. Chcel som sa poradit aj o tom co pozerat pri obhliadke, kde ma tento model slabe miesta - ak nejake vobec ma... Samozrejme pri cabriu je vzdy alfa a omega strecha, fukncnost a celistvost. Predpokladam, ze z roku 96 uz nebude v najlepsej kondicii. Auto je dovezene z Talianska, co by mohla byt vyhoda v tom, ze nebude "hnile". Mala by to byt plna vybava v kozi, manual, interier podla fotiek slusny a zachovaly. |
Autor: | pedro5585 [ pon 15. bře 2010 16:51:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Tak uz mam info po obhliadke - nebol som osobne, kamarat to bol pozriet. Auto po motorickej stranke ide podla podanych info vyborne, ma dobry tah, neboli zistene nedostatky, nic nebucha, od podvozku nejdu ziadne pazvuky. Zistene zavady: 1. prasknute celne sklo 2. nejde ventilator - chcel pustit ventilaciu, nesla - asi motorcek v haji. 3. kvapkala dovnutra voda - asi zle tesnenia - miesta: lave predne okno, spoj strecha-okno. spoj strecha predny ram celneho skla, kvapkalo spod slnecnych clon 4. pri obhliadke nebola vyskusana strecha z dovodu nizkej teploty a zmrznutej vody, bali sa to spustit - vyjadrenie autobazaru. Cena je momentalne 3.400 €. Co vy na to? |
Autor: | hoffi [ pon 15. bře 2010 18:58:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
No nevim,neviděl jsem .... ale moje intuice mi napovídá,že tohle nemusí být zrovna dobrý kup,ale můžu se plést. Cena při těch závadách by měla jít možná dolu.Kolik to má nalítáno km? Tenhle motor je dobrá volba,je v celku spolehlivý,ale vše je relativní,když nevíš co má za sebou.Pokud vím,můžou být náchylné na turba a jako každej motor potřebuje pravidelnou údržbu.Já mám stejnou motorizaci a v podstatě se teprve zžívám,ale první dojem je velmi dobrý. Budou nutné ještě investice,ale zatím se dá jezdit. Závěrem,být tebou se neukvapuji a podívám se ještě jinde.Dají se sehnat pěkné kousky a za zhruba stejnou cenu a možná v daleko lepším stavu .... toť můj názor,ale jak jsem psal na začátku,těžko soudit,když jsem toho sobika neviděl |
Autor: | Johnny.B [ pon 15. bře 2010 21:55:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
To se mi nějak nelíbí... nechal bych technika nebo někoho kdo se v tom vyzná odhadnout cenu opravy. 1. Podle velikosti praskliny se to dá opravit jsou firmy co to umí, pokud je to velká prasklina tak na výměnu. mrkni třeba sem http://www.autodentpraha.cz 2. Má to automatickou nebo manuální klimu? pokud automatickou tak může být oprava drahá, pokud manuální viděl bych to jako ideální závadu na sražení ceny, zrovna mám stejnou závadu, jen opravu odkládám na lepší počasí, v lepším případě bude jen špatná pojistka. 3. Se střechou neporadim, já se zajímám hlavně o 9000 a ty se bohužel v kabriu nedělaly. Je zvláštní, že je zamrzlá střecha, jo může se to stát ale je taky dost možný že tim jen maskujou závadu, pokud ti neukážou jak funguje bral bych to jako když je nefunkční. U 900 ti poradím jen kolem motoru nebo takový ty obecný rady. Jo kdybys tak kupoval 9000... tu znám poslepu Nebyl by odkaz na inzerát nebo fotky? Kdo to prodává? Co se týče motoru, tím že je to odlehčená verze je i méně robustní a hůř odvádí teplo z přední strany, kde se blok ohřívá od turba. Následkem toho je kroucení bloku vyosení ložisek a následné problémy s mazáním, Doporučuju sundat vanu a vyčistit. Usazuje se v ní karbon který vniká díky degradaci oleje. To se stává pouze pokud je motor více zatěžován. Při běžném provozu a dodržování intervalů výměny oleje, popřípadě při zkrácení intervalů při vyšším zatěžování motoru riziko odpadá. Trpí na to hlavně 2,3 ty mají většinou majitelé se sportovnějším duchem. řízení motoru, má nastarosti Trionic 5.5 . Je to systém vyvynutý SAABem. Odpadá klasická váha vzduchu, místo ní je MAP senzor. Je to snímač tlaku, podle něj jednotka vypočítá množství vzduchu. Tento ročník by měl mít APC (automatic performance control) je to systém regulující plnící tlak turba. Díky tomu je možné zvýšení plnícího tlaku při použití více oktanových benzinů. Závěr: nemohu moc soudit když jsem ho neviděl, ale myslím si že za tu cenu najdeš jiné v lepším stavu. Model a motor si vybral dobře, jen bych být tebou počkal na lepší kousek. |
Autor: | pedro5585 [ úte 16. bře 2010 8:51:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Ahojte, som prekvapeny, ze pisete, ze sa daju zohnat aj lepsie a lacnejsie kusky...kde? Ja som pozeral Nemecko a Taliansko, tam su od 5000 € vyssie, plus dovoz a prihlasenie, takze sme na 7000 €. Na slovenskych inzertnych strankach som nasiel presne 3 ks, 2 z CZ a jeden na SR, je to ten o ktory mam zaujem, tu je link: http://www.autovia.sk/autobazar/saab-90 ... -m5-443487 Pokial su niekde dobre kusky za dobre ceny, sem s nimi! |
Autor: | Johnny.B [ úte 16. bře 2010 13:30:51 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Překvapuje mě, jak moc má popraskané sedačky, na mém o 8 let starším sobíkovi, který byl dlouho předemnou bez pořádné péče a zlouží jako denní vozidlo jsou v lepším stavu. Jinak ale vypadá hodně dobře, překvapil mě motor vypadá dost udržovaně, o ten bych se tu asi nebál. Hned na první stránce, která mě napadla jsem jich našel spoustu, zaujal mě třeba kousek |
Autor: | pedro5585 [ úte 16. bře 2010 13:39:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
A co hovorite na tento: http://autobazar.hyperinzerce.cz/saab/i ... rno-mesto/ Nepoznate niekto to auto? Aky mate nazor na neho? |
Autor: | Johnny.B [ úte 16. bře 2010 21:01:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
tak ten vypadá hodně dobře, snad jen ta řidičova sedačka. Oprava něčeho podobného vyšla kámoše asi na 2 tis a přečalounění celé sedačky pokud vím asi 7. Jinak z fotek a popisu není patrná žádná závada, zajeď se na něj mrknout všechno vyzkoušej a uvidíš. |
Autor: | Kein [ úte 16. bře 2010 21:34:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Mě by spíše zajímalo proč má na fotkách trhlinu na řidičově sedadle zamalovanou v malování...kdoví koli kvěcí ještě skrývá... |
Autor: | Johnny.B [ úte 16. bře 2010 23:05:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
sakra toho že je to zamalovaný jsem si vůbec nevšimnul. Skoro bych i tvrdil že to tam předtim nebylo ale spíš jsem si to jen neuvědimil. Já to bral jako že je roztrhlej bok sedačky, což je z tý fotky patrný, no každopádně mu zkus napsal a zeptal se co to má znamenat, protože je fakt že na fotce u inzerátu by něco takovýho být nemělo |
Autor: | pedro5585 [ stř 17. bře 2010 8:27:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Vcera som mu volal, auto je v bazare v Brne. Podla fotiek si clovek vie spravit nazor, kazdopadne pokial zamaloval cast sedacky, je to nespravne. Okrem toho som si vsimol, ze mu chyba kryt motora a ked je stiahnuta strecha, tak su na urovni zadnych sedaciek nejake diery na bokoch, tiez asi chybaju nejake plasty. Je velmi lacne, podla majitela je vsetko ok, len spojku by trebalo dat dokopy, zabera vraj prilis dole. Neviem ci je to vhodny kauf, pretoze na tom lietal, leto, zima, jednoducho stale. BTW da sa stahovat strecha dole aj rucne ked sa pokazi elektricke ovladanie? |
Autor: | Peťo [ stř 17. bře 2010 10:15:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
kurnik nevyzerá vôbec zle |
Autor: | pepa [ stř 17. bře 2010 21:42:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Autor: | pedro5585 [ čtv 18. bře 2010 9:25:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
Pozeral som aj verzie bez turba, ono tych 131k v pohode staci na kabriolet, ktorym jazdis v lete 60-70 km/h a kochas se krajinkou Maju jeden velmi pekny s velmi skaredymi kolami tu: http://www.adusum.cz/nabidka-vozu/saab- ... a=6&page=1 Buduci tyzden ho pojdem pozriet. |
Autor: | SobikSaabik [ pát 19. bře 2010 20:27:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Saab 900 Convertible |
do 900 se dával 2,5 V6. B204 mám já a klidně doporučím. Jo ten z Adu vypadá dobře a hlavně ta nabídka že když ten den bude míň než 12° daj ti windshield Jinak adusum taky klidně doporučím |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |