Osobně si myslím,že tyto statistiky vůbec o ničem nevypovídají .
Např na předních místech takové Porsche.
Řekněme,že jich projelo 100ks a z toho na 1,9 byl problém.Najeto 35000km
A teď třebas Volvo.
projelo jich řekněme 1000 a z toho mělo 39 aut problém.Najeto 63000km (skoro jednou tolik co porsche)
A teď třebas VW Touran kolik jich projelo?? 300?? z toho 12,3 auta problém najeto 65 000 A tak bychom mohli pokračovat.
navíc nebezpečná závada je třebas když nesvítí brzdové světlo.Pokud nejsou přesně danné kriteria hodnocené s přesného počtu vozů s přibližně stejným nájezdem zhruba ve stejných podmínkách přibližně stejnou sortou majitelů,je to celé o hovně.
Nehledě k tomu,že než majitel "spolehlivého auta" mohl být permanentně v servisu a povyměňovat půl auta,zatím co majitel "problémového auta" jezdil do servisu pouze měnit olej a obšťastňovat sekretářku.